کانال پارچه بیمارستانیورود

قالب وردپرس درنا توس
خانه / پارچه بیمارستانی / اسپان باند / پارچه بیمارستانی و خرید فروش آگاهانه از کارخانه

پارچه بیمارستانی و خرید فروش آگاهانه از کارخانه

چگونه می توان خرید و فروش اگاهانه ای از انواع پارچه بیمارستانی از کارخانه داشت؟ برای یک مشتری عمده پارچه و یا بیمارستان ها بسیار مهم است که لیست قیمت فروش انواع پارچه های بیمارستانی در دسترس شان باشد.

خرید ارزان پارچه بیمارستانی به چه صورت امکان پذیر است؟؟؟ به اطلاعات در مورد انواع پارچه بیمارستانی نیاز دارید؟
در محیط بیمارستان انواع آلودگی ها و ویروس های میکروبی وجود دارد و باید نظافت انواع وسایل کاربردی به خصوص منسوجات مصرفی در راس کار های یک بیمارستان قرار گیرد.
حال این موضوع به میان می اید که برای مراکز درمانی و درمانگاه ها چه منسوجاتی با چه کیفیتی تولید شود تا در برابر انواع شستشو ها مقاومت خوبی نشان دهد؟

ویژگی های بهترین پارچه بیمارستانی:

پارچه بیمارستانی باید با توجه به مصرف و دوام در برابر شستشو های مکرر توسط کارخانه نساجی تولید و تهیه شود. اما چگونه می توان پارچه بیمارستانی مرغوب از بی کیفیت را تشخیص داد؟
همان طور که می دانید ثابت بودن رنگ پارچه بخش عمده ای از کیفیت این محصول را شامل می شود.
لباس فرم پرسنل باید با پارچه ای بدون مشکل کیفیت دوخت شود.
سبک بودن وزن پارچه و لطافت از دیگر نکات مورد توجه است. بیشترین مصرف پارچه ای یک بیمارستان در چه مورد است؟

پارچه بیمارستانی
پارچه بیمارستانی

تهیه پارچه برای لباس بیمار:

خرید پارچه ارزان و با کیفیت برای تهیه لباس فرم بیمار از دغدغه های فکری تولیدی های پوشاک و مدیران بیمارستان ها است و اصلی ترین دلیل آن این است که با کمترین بودجه بتوانند بهترین پارچه را انتخاب کنند.
برای لباس بیمار، البسه های پزشکی و پرستاری می توان از پارچه های مختلفی بهره برد اما کدام یک از پارچه ها عمومیت بیشتری دارد و قیمت فروش ان با سیاست های اقتصادی بیمارستان های هصوصی و دولتی هماهنگ است.

لباس بیمار
لباس بیمار

اصلی ترین انواع پارچه بیمارستانی:

بازار فروش چه پارچه هایی برای مصارف پزشکی، درمانی و بهداشتی بیشتر داغ است؟
١. تترون
٢. اسپان باند
٣. ترگال
٤. کجراه
٥. فیلامنت فلامنت
٦. فیلامنت پنبه
٧. پارچه آنتی باکتریال

این ها از اصلی ترین پارچه های مورد نیاز در یک بیمارستان است. هر یک از این نوع پارچه ها کاربرد خاص خود را دارند و خریدار باید به ویژگی های کیفی، مورد مصرفی و قیمت کارخانه ان اگاهی پیدا کند.

مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی:

نمایندگی و مرکز فروش پارچه تترون رنگی می تواند به ویژگی های کیفی این نوع پارچه ضمانت کند و می توانید رنج های مختلفی از قیمت را یکجا در اختیارتان بگزارد.
خرید پارچه تترون بیمارستانی رنگ ثابت مشهور به ضد اب ژاولی بسیار مورد استقبال اکثر بیمارستان های کشور به خصوص برای یونیفرم بیمار است.
این پارچه ارزان در گرماژ های مختلف تهیه و تکمیل می شود و بسیار برای دوخت لباس بیمار استفاده می شود.
تترون ابی و صورتی و سفید برای البسه پزشکی و بیماران بیشتر خواهان دارد.

تترون بیمارستانی
تترون بیمارستانی

پارچه تترون چه عرض هایی دارد؟

پارچه تترون در ٥ عرض زیر در کارخانه تولید و توزیع می شود اما عرض ١/٥ و ٣ متر برای الگو های دوخت البسه بیمارستانی مناسب تر است.
٩٠ سانتى متر
١٥٠ سانتى ( یک متر و نیم )
١٨٠ سانتی متر
٢٠٠ سانتی ( دو متر )
٣٠٠ سانتی ( سه متر )

نکته در خرید پارچه تترون:

در هنگام خرید پارچه تترون حتما به وزن یا همان گرماژ پارچه توجه داشته باشید. نحوه محاسبه وزن پارچه در هر متر مربع با توجه به عرض طاقه قیاس می شود.
تولیدی ها و دوزنده های لباس با توجه به سفارش بیمارستان و فرم مناقصه باید وزن مورد نظر را تهیه کنند. برای مثال پارچه تترون با عرض ١/٥ متر وزنی بین ١٥٠ تا ١٩٥ گرم دارند.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی:

نرخ انواع پارچه های بیمارستانی را از نمایندگی کارخانه های معتبر نساجی دریافت کنید. تفاوت قیمت فروش در بازار با یک نمایندگی بسیار قابل توجه است.
به این نکته توجه کنید که خرید عدلی و عمده تترون معمولا بالای هزار متر است پس اگر حداقل شما بتوانید متری ٢٠٠ تومان ارزان تر خرید کنید با کاهش چشمگیر هزینه روبرو می شوید.

پارچه اسپان باند بیمارستانی چیست:

پارچه اسپان باند که به پارچه لایه سوزنی، یکبار مصرف، بی بافت، نبافت و غیره شهرت دارد به پرس الیاف در رنگ های مختلف تهیه و تکمیل می شود.
خرید پارچه اسپان بیمارستانی یزد، اصفهان و ملایر هر ساله در متراژ های هزار تایی توسط تولیدی ها و درمانگاه های کوچک و بزرگ صورت می پذیرد.
این نوع از پارچه دارای سه عرض است:
١٠٠ ، ١٢٠ و ١٦٠ سامتی متر
گرماژ های این پارچه تقریبا از ١٦ گرم تا ١١٠ گرم می باشد که هر وزنی کاربردی در حوزه ای دارد.
این پارچه مصارف کشاورزی، بسته بندی، نظامی و ارایشی نیز دارد اما برای حوزه بیمارستانی و پزشکی بهداشتی مثل لباس های یکبار مصرف یا رو تختی اغلب از گرماژ های بین ٣٠ تا ٦٠ گرم بهره می برند.

اسپان باند
اسپان باند


راه خرید بهترین پارچه ترگال بیمارستانی:

پارچه ترگال ساده برای مصرف بیمارستانی بین وزن های ٢١٠ گرم تا ٢٤٥ گرم در کارخانجات مختلف تولید می شود و معمولا وزن های بالای این پارچه برای یونیفرم پرسنل و وزن های سبک تر ان برای لباس فرم بیمار کاربرد دارد.
البسه پزشکان و پرستار گاه با پارچه کج راه نیز توسط تولیدی های پوشاک دوخته می شود.

کالیته پارچه تترون و ترگال بیمارستانی:

این دو پارچه که بدون طرح هستند رنگ های متنوعی دارند که شما می توانید موقع سفارش کالیته را مشاهده فرمایید و کد مورد نظر خود را از میان صد ها رنگ انتخاب کنید و به همراه متراژ مورد نیازتان به فروشنده بگویید.

پارچه کجراه بیمارستانی و بازار فروش آن:

پارچه ترگال کجراه اصفهان تقریبا انحصار مصرف کل ایران را در دست گرفته است.
این پارچه که بافتی کج گونه دارد گرماژ ٢٨٠ گرم دارد که اگر رنگرزی خوبی روی بافت عالی انجام گیرد از مقاومت بالایی برخوردار است.
ایستایی پارچه کجراه بسیار بالاست به همین دلیل دوخن های شیکی از ان می توان برای یونیفرم دکتر ها و پرستار ها تهیه کرد.
عرضه پارچه کجراه بیمارستانی از طریق نمایندگی های مرکزی واحد های تولید کننده انجام می گیرد.

ترگال
ترگال

پارچه فیلامنت فلامنت بیمارستانی:

این پارچه بسیار قیمت ارزانی دارد که بعضی بیمارستان ها با بودجه کم از ان برای لباس بیماری استفاده می کنند که مصرف ان برای بیماران بد حال یا کسانی که باید مدت طولانی بستری شوند اصلا مناسب نیست.

پارچه فلامنت پنبه برای مصارف بیمارستانی:

ترکیب الیاف فلامنت و پنبه پارچه ای را بوجود اورده که علاوه بر قیمت پایین از لطافت نیز برخوردار است اما مقاومت کششی ان پایین است.
از این نوع هم می توان برای البسه فرم و یا رو تختی نیز بهره برد.

فلامنت
فلامنت

پارچه آنتی باکتریال بیمارستانی:

این نوع از پارچه یک پارچه با استاندارد بالاست که به صورت واقعا تخصصی با بهره گیری از علم نانو برای امور بهداشتی و درمانی تولید می شود.
ضد باکتری، ثبات رنگ عالی و ضد میکروب بودن ات از مهم ترین فاکتور های مرغوبیت ان است.

خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی:

امروزه با مشکلات و گرفتاری های روز مره و وجود ترافیک و شلوغی در اکثر شهر ها، بسیاری از مردم ترجیح می دهند که خرید های عمده و خرده خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام دهند تا سفارش انها برایشان به محل کار یا زنگی ارسال شوند و تحویل بگیرند.
اما توجه داته باشید که این اقدام را از طریق سایت های معتبر فروش انجام دهید.

نمایندگی فروش پارچه های بیمارستانی:

قیمت فروش انواع پارچه های لباس بیمارستانی و مصارف دیگر را از کجا استعلام کنیم که به خوبی بتوان با توجه به ان برنامه ریزی برای خرید کرد؟؟؟
توزیع پارچه های بیمارستانی از کارخانه های کدام شهر بیشتر انجام می گیرد؟
تیم فروش این سایت اینترنتی چگونه می تواند به خرید عمده شما از انواع پارچه ها کمک ویژه ای کند؟
گروه بازرگانی پارچه اصفهان بافت چه مزیتی دارد؟
سایت فروش آنلاین پارچه اصفهان بافت با در دست داشتن نمایندگی بهترین کارخانجات نساجی کشور توانسته بهورین مرجع عرضه کننده انواع پارچه ها به خصوص پارچه های بیمارستانی باشد.

نمایندگی کارخانه های تولیدی پارچه بیمارستانی:

کارخانجات زیادی در کشور به صورت حرفه ای در زمینه تامین پارچه برای امورات بیمارستانی فعالیت می کنند که اکثرا در اصفهان می باشند.
گروه بازرگانی پارچه اصفهان بافت با کسب نمایندگی مستقیم کارخانجات نساجی مهنام، تک، زیبا بافت، سپیدار، پارس، ونوس، فدک، فلاحتی، سهند، درنا، ارین بافت، پاینده نساج، نیک، عمید، پرشین، لطیفه، پردیس کاشان، فیلور، شفا گستر زنده رود، امین باف، نساج بافت، ایران نو باف، زرین تکس، سامان و عالیات توانسته انواع منسوجات و پارچه ها را با قیمت کارخانه توزیع و عرضه کند.

شما می توانید هم از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی این مرکز بهره ببرید و هم با مشاورین پارچه اصفهان بافت ملاقات حضوری داشته باشید.
خرید های عمده شما با ضمانت کیفیت کارخانه به صورت کتبی مستقیم از داخل کارخانه به ادرس شما ارسال خواهد شد.
مطمئنا پس از یکبار همکاری با تیم پارچه اصفهان بافت از مشتری های همیشگی خواهید شد.

در صورتی که سوالی در ذهن دارید یا به راهنمایی بیشتر نیاز دارید مشاوره متخصصین این مرکز در طول شبانه روز با یک تماس برای شما مهیا است.

منبع: پارچه پرشین

راه های ارتباطی با اصفهان بافت

راه های ارتباطی با اصفهان بافت

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

پست الکترونیک: parchebimarestani@gmail.com

کانال تلگرام: پارچه بیمارستانی

مطلب پیشنهادی

بهترین پارچه فلامنت پنبه

نکاتی برای خرید بهترین پارچه فلامنت پنبه

بهترین پارچه فلامنت پنبه برای دوخت لباس بیمارستانی را می توانید از طریق روش خرید …