کانال پارچه بیمارستانیورود

قالب وردپرس درنا توس
خانه / پارچه بیمارستانی / راهنمای انواع پارچه بیمارستان

راهنمای انواع پارچه بیمارستان

انواع پارچه بیمارستان چیست؟ کارخانجات تولید کننده پارچه های بیمارستانی بهترین راهنمای خرید فروش و تولید منسوجات درمانی هستند.
تنوع گسترده پارچه های بیمارستان سبب دشوار شدن معاملات و عرضه عمده پارچه در بازار شده است.

بسیاری از تولیدی ها در سراسر کشور هستند که شرایط تولید انواع البسه بیمارستانی را دارند اما به دلیل عدم شناخت از پارچه بیمارستانی مشغول به تولید نشده اند.

تولید لباس بیمارستان بسیار آسان تر از تولید پوشاک خواهد بود و تنها نکته مهم فضای رقابتی و کسب سفارش از بیمارستان است. پیش نیاز تولید لباس ها بیمارستان، شناخت انواع پارچه بیمارستان است که در هنگام خرید عمده بسیار اهمیت دارد.

انواع پارچه بیمارستان :

پارچه های بیمارستان متناسب با محیط و مصارف مورد نظرشان انتخاب می گردند. برای مثال پارچه مورد استفاده جهت دوخت لباس بیماران با پارچه های اتاق عمل و جراحی متفاوت هستند.
با توضیح بیشتر انواع پارچه، آشنایی خوبی از آنها کسب خواهید کرد و راهنمای مناسبی در زمان خرید و فروش انواع پارچه برایتان خواهد بود.

پارچه ترگال کجراه بیمارستانی :

پارچه های ترگال و کجراه در مراکز درمانی جهت دوخت روپوش های پزشکی، روپوش پرستاری، لباس پرسنل بیمارستان و در برخی از مراکز درمانی به عنوان رو تختی استفاده می شوند.
این نوع پارچه بیمارستانی در بازار پارچه تحت برند های گوناگونی عرضه می شوند که مسلما هر کدام به نرخ و کیفیت خاص خود عرضه می شوند.

پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی :

پارچه های فلامنت و فلامنت پنبه از پر مصرف ترین پارچه های بیمارستان است که انواع لباس های بیماران را از این دو پارچه تهیه می کنند.
تفاوت پارچه فلامنت و فلامنت پنبه چیست؟

پارچه فلامنت پنبه همانگونه که از نامش مشخص است از الیاف فلامنت به همراه پنبه تشکیل شده است.
اما پارچه فلامنت بدون هیچگونه الیاف پنبه ای بافته می شود و قیمت فروش آن نیز از فلامنت پنبه ارزان تر است.

انواع پارچه بیمارستان
انواع پارچه بیمارستان

پارچه اسپاند باند ( یکبار مصرف) :

پارچه های یکبار مصرف در زمینه حفظ بهداشت و کاهش هزینه های بیمارستان توانسته است کمک شایانی نماید و استقبال بسیاری از آنها شده است.
دوخت لباس بیماران، انواع رو تختی مانند رو تختی های بخش تزریقات از جمله پر مصرف ترین موارد کاربرد این پارچه های بی بافت می باشد.
همچنین قیمت ارزان پارچه اسپان باعث کاهش هزینه های مراکز درمانی شده است.

پارچه تترون بیمارستان :

پارچه تترون از الیاف پلی استر و ویسکوز تشکیل شده و بسیار لطیفتر و با کیفیت تر از انواع پارچه فلامنت می باشد.
قیمت پارچه تترون بیمارستان از پارچه های فلامنت بیشتر است و جهت دوخت انواع روپوش، لباس بیمار و روتختی از آن استفاده می شود.

پارچه های متعددی در‌ مراکز درمانی کاربرد دارند اما بیشترین پارچه هایی که تولیدی ها با آنها سر و کار دارند مربوط به این موارد می باشد.

راهنمای خرید انواع پارچه بیمارستان :

قیمت خرید هر یک از پارچه های بیمارستانی از ارزان تا گران در بازار پارچه می باشد.
هنگام خرید فروش پارچه های بیمارستان حتما به مناقصه های بیمارستان توجه داشته باشید که بتوانید پارچه های خوب با قیمت معقول تهیه فرمایید.
بهترین راهنمای خوب برای خرید پارچه بیمارستان، کارخانه های تولید کننده می باشند. بدون شک آنها می توانند بهترین پارچه بیمارستان را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار دهند.

راه های ارتباطی با اصفهان بافت

راه های ارتباطی با اصفهان بافت

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

پست الکترونیک: parchebimarestani@gmail.com

کانال تلگرام: parchebimarestani@

مطلب پیشنهادی

بهترین پارچه ترگال

بهترین پارچه ترگال بیمارستانی و خرید عمده

بهترین پارچه ترگال بیمارستانی جهت مصارف مختلف بیمارستانی استفاده می گردد که هریک از پارچه …