کانال پارچه بیمارستانیورود

قالب وردپرس درنا توس
خانه / پارچه بیمارستانی / کجراه / خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

پارچه کجراه سبز بیمارستانی به طور معمول در دوخت لباس های اتاق عمل و منسوجات مرتبط با جراحی کاربرد دارد که تولیدی های البسه بیمارستانی بصورت عمده خرید فروش می کنند. البته خرید عمده پارچه های کجراه بیمارستانی برای مصرف های گوناگونی انجام می شود.

پارچه کجراه بیمارستانی
پارچه کجراه بیمارستانی

مصارف عمده پارچه کجراه سبز بیمارستانی:

پارچه های کجراه بیمارستانی استفاده های گوناگونی دارند اما معمولا برای دوخت لباس پزشکان، فرم پرستاری، رو تختی های بیمارستانی از رنگ سفید استفاده می شود.
اما از رنگبندی های چرک تاب تر برای دوخت لباس های فرم کارکنان و بیمارستان بهره می گیرند. یکی از بیشترین استفاده این پارچه کج راه در اتاق عمل و بخش های جراحی است که ترجیحا باید از خاصیت ضد آب ژاول برخوردار باشد.

پارچه کجراه بیمارستانی
پارچه کجراه بیمارستانی

پارچه کجراه ضد آب ژاول چیست؟

منسوجات بیمارستانی به دلیل ارتباط مستقیم با خون و عفونت، باید بصورت مداوم و با مواد شوینده قوی یا به اصطلاح شسته شو گردند. اما پارچه مصرفی باید چنین قابلیتی را داشته باشد که در صورت شستشو با وایتکس دچار از دست رفتن رنگ نشود.
پارچه بیمارستانی که با خاصیت ضد آب ژاول رنگرزی گردد، در چنین مواردی کیفیت خود را از دست نمی دهد و انتخاب مناسب جهت خرید و‌ دوخت لباس های اتاق عمل و جراحی است.

پارچه کجراه بیمارستانی
پارچه کجراه بیمارستانی

قیمت خرید پارچه کجراه بیمارستانی:

قیمت خرید پارچه های کجراه به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع نخ، رنگ پارچه، نوع رنگرزی و … از عوامل تاثیر گذار بر نرخ پارچه کجراه و ترگال می باشد. بدون شک قیمت پارچه های ضد آب ژاول از مدل های ساده گرانتر خواهد بود و از نرخ بالاتری برخوردار می باشد. تنوع گسترده ای پارچه های کجراه و‌ پارچه بیمارستانی در بازار وجود دارد که بسیاری از خریداران در زمان تهیه پارچه دچار سر درگمی می شوند.
به همین خاطر ممکن است در زمان خرید نتوانند به درستی پارچه مناسب با قیمت ارزان تهیه کنند. به همین خاطر بهتر است با کمک یک مشاور یا یک مرکز خرید مطمین وارد عقد قراداد شوید که با توجه به ارایه اطلاعات کاربردی، در نهایت پارچه های مناسب با مصرف شما خریداری نمایید.

راه های ارتباطی با اصفهان بافت

راه های ارتباطی با اصفهان بافت

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

پست الکترونیک: parchebimarestani@gmail.com

کانال تلگرام: parchebimarestani@

مطلب پیشنهادی

بهترین پارچه فلامنت پنبه

نکاتی برای خرید بهترین پارچه فلامنت پنبه

بهترین پارچه فلامنت پنبه برای دوخت لباس بیمارستانی را می توانید از طریق روش خرید …