کانال پارچه بیمارستانیورود

قالب وردپرس درنا توس
خانه / پارچه بیمارستانی / تترون / قیمت فروش بهترین پارچه تترون بیمارستان

قیمت فروش بهترین پارچه تترون بیمارستان

پارچه تترون بیمارستان چیست و چه مشخصاتی دارد؟
امروزه با افزایش شگفت انگیز الودگی های موجود روی زمین و افزایش بیماری های انسانی بر اثر این آلودگی  ها متاسفانه هر روز شاهد افراد بیشتری جهت مراجعه و بستری در مراكز درمانی هستیم.
این مراجعه روز افزون و الودگی محیطی موجود در مراكز درمانی به خصوص بیمارستان ها باعث نیاز عمده ی بیمارستان ها به پارچه های مناسب برای حضور در این محیط شده است.
نیاز عمده و كلان بیمارستان ها به پارچه هایی با قیمت و جنس مناسب و دسترسی آسان به آن نوع پارچه باعث روی آوردن بیمارستان ها به پارچه های تترون بیمارستانی شده كه توجه ویژه بیمارستان ها به این نوع پارچه باعث نام گذاری آن به اسم تترون بیمارستانی شده است.
تولیدی های مرتبط با بیمارستان ها خرید های عمده فراوانی را جهت تولید محصولات مورد نیاز مراكز درمانی و بیمارستان ها انجام می دهند.

حال سوالاتی كه پیش می آید این است كه:

پارچه تترون دارای چه ویژگی هایی هست كه بیمارستان ها را شیفته خود كرده؟

ویژگی پارچه تترون بیمارستان

اولین و اصلی ترین موضوعی كه مورد ببرسی و تایید قرار می گیرد عدم ایجاد حساسیت برای بیماران مختلف می باشد.
به دلیل استفاده از الیاف فلامنت و ویسكوز در گرماژ های مختلف باعث می شود كه علاوه بر ضد حساسیت بودن، راحتی، خنكی و لطافت خوبی دارا باشند و جذب آب خوبی دارد.

دلیل دیگر پر طرفدار بودن این پارچه برای بیمارستان ها قابلیت شستو چند باره و استفاده مجدد پس از هر بار استفاده می باشد.
قیمت ارزان و همچنین رنگبندی متنوع این پارچه و دسترسی سریع و ارزان به كارخانه ها و پخش كنندگان عمده ی این پارچه محبوبیت آن را برای مصارف بیمارستانی چندین برابر كرده است.
بدن نما نبودن این پارچه در كنار وزن سبک آن نكته ای میباشد كه بسیار حائز اهمیت است.

الیاف استفاده شده در پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

پارچه تترون مورد استفاده توسط بیمارستان ها دارای ٦٠ درصد ویسكوز و ٤٠ درصد فلامنت می باشد كه درصد ویسكوز حاكی از مقدار نخ و درصد فلامنت حاكی از درصد پلاستیک موجود در پارچه ی تترون می باشد.
افزایش مقدار فلامنت موجود در پارچه باعث سنگین شدن، از دست رفتن لطافت، عدم جذب تعریق بیمار، ایجاد حساسیت در بیمار و براق شدن پارچه شده و از كیفیت آن می كاهد.

عرض پارچه تترون و كاربردهای مختلف آن چیست؟

عموما برای تهیه منسوجات بیمارستانی از جمله لباس بیمار، لباس پرسنل، و ملحفه تخت های بیمارستانی ازین نوع پارچه استفاد می شود.
به دلیل این مصارف متنوع دارای عرض ها و گرماژ های متفاوتی می باشد تا پارچه در هر مورد مصرفی بهترین كارایی را داشته باشد.

در این صورت باید بدانیم كه:
بهترین عرض و گرماژ تترون بیمارستانی برای هر مصرف چیست؟

برای تولیداتی از قبیل روسری بیماران، روكش تخت، لباس نوزادان و خردسالان، دستمال های پارچه ای، مقنعه كادر درمان و كلاه های بیمارستانی از كمترین عرض این نوع پارچه یعنی ٩٠ سانتی متر توسط تولیدی ها استفاده می شود كه معمولا گرماژ آن بین ١٠٠ تا ١٢٠ گرم می باشد.

پر كاربردترین عرض موجود در بازار كه در بین تاجرین این نوع پارچه محبوبیت زیادی دارد و بیشترین نیاز بیمارستانی به این نوع پارچه توسط این عرض بر طرف می شود عرض ١٥٠ سانتی متر می باشد.
برای مصارفی مانند البسه مورد استفاده در بیمارستان ها از جمله لباس كادر درمان و لباس بیماران و ملحفه و روكش تخت ها مورد استفاده قرار می گیرد كه گرماژ این پارچه بین ١٦٥ تا ٢٠٠ می باشد.

كاربرد بعدی این پارچه برای استفاده در دیوارک های سیار ما بین تخت ها می  باشد كه جهت محصور كردن و غیر قابل دیدن كردن ان تخت از دیگران بیماران یا افراد داخل بیمارستان در صورت لزوم استفاده می شود.
بدین منظور مابین ٤ چوب اهنی را با پارچه پر می كنند یا لباس های یک تیكه ای كه گاها نیاز است بیماران به تن می كنند.
عرض پارچه مورد استفاده بدین منظور ١٨٠ سانتی متر و گرماژ ان بین ٢٠٠ تا ٢٣٠ می باشد.

بیشترین استفاده در عرض دو متر به منظور تامین ملحفه های روی تخت ها می باشد و گاها برای تولید لباس بیمار و پرسنل نیز استفاده می شود.
كارخانجات نساجی این نوع پارچه را عمدتا با رنگ سفید و با گرماژ ٢٢٠ تا ٢٦٠ در اختیار تجار قرار میدهد.

پارچه تترون بیمارستان
پارچه تترون بیمارستان

رنگبندی پارچه تترون به چه صورت است؟!

پارچه تترون بیمارستان دارای تنوع رنگی زیادی می باشد.
با توجه به تخصص مركز درمان و زمینه درمانی آن مركز، ضوابط ى مقررات تعیین شده برای مراكز درمانی، سلیقه ریاست آن مركز درمانی، سلیقه اجتماعی و شرایط اقتصادی عموم مردم استفاده كننده و بخشی كه قرار است در آن از پارچه مورد نظر استفاده كنیم رنگ مورد نظر انتخاب می شود.

این پارچه در رنگ های :

  • سفید
  • صورتی روشن
  • ابی روشن
  • سبز سیر
  • سبز مغز پسته ای
  • زرد
  • یاسی

تولید و بین پخش كننده و تولید كنندگان توزیع می شود.

بیشترین رنگ مورد استفاده توسط بیمارستان ها رنگ آبی و صورتی می باشد كه اصولا در مراكز درمانی خصوصی برای ایجاد تمایز رنگ متفاوتی را انتخاب می کنند.

عموما در بیمارستان ها رنگ ابی روشن برای اقایان و صورتی روشن برای خانم ها استفاده می شود.
در مصارف اتاق عمل اصولا از رنگ ابی و سبز استفاده می كنند و دلایل ان رفع سریع تر لكه های خون از لباس،عدم ایجاد انعكاس شدید نور و آزار چشم كاركنان اتاق عمل، آرامش بخش بودن این رنگ از نظر روان شناسی و تضاد رنگ سبز و ابی با رنگ قرمز كه جراح مدت طولانی در حین عمل به ان خیره است می باشد.

دلیل سفید بودن لباس پرسنل درمانی نشان دادن كوچک ترین الودگی روی لباس و ایجاد حس ارامش و اعتماد در بیماران می باشد.

انتظار بیمارستان ها از پارچه ی تترون خریداری شده چیست؟

كیفیت پارچه تترون بیمارستان خریداری شده توسط مراكز درمانی از مسائل مهمی می باشد كه  به دلیل حساسیت كار مراكز باید به دقت بررسی شود.
لطافت، نرمی و سبكی این تترون خریداری شده از نكات حائز اهمیت می باشد كه ارتباط مستقیمی با راحتی بیماران و روند بهبود آنها دارد.

مراحل استرلیزه كردن لباس های بیمارستانی از موارد مهمی هست كه با توجه به عفونی بودن فضا باید به صورت مرتب انجام گیرد.
بدین منظور از مواد شوینده قوی استفاده می كنند كه پارچه تترون استفاده شده توسط تولیدی ها باید در مواجهه با این فرایند استرلیزه كردن در مقابل پوسیدگی و فرسودگی و تغییر رنگ از خودش مقاومت نشان دهد.

یكدست بودن و شفافیت رنگ پارچه و تراكم بافت مناسب كه باعث عدم بدن نما بودن پارچه میشود، و عرض دقیق پارچه از نشانه ی كیفیت پارچه خریداری شده توسط بیمارستان ها از كارخانجات و نمایندگی های پخش می باشد.

نحوه تولید پارچه تترون بیمارستانی به چه صورت است و كارخانجات تولید این محصول كجاست؟!

پارچه خام به دست آمده از دستگاه های بافندگی كارخانه ها كه حاصل بافته شدن الیاف ویسكوز و فلامنت به هم می باشند به رنگ سفید هستند.
معمولا تار پارچه از فلامنت و پود آن از ویسكوز است و با درصد ٤٠ فلامنت ٦٠ ویسكوز با هم تركیب می شوند.
پس از بافته شدن با تراكم و عرض مورد نیاز به كارخانه جات رنگرزی ارسال شده و با رنگ های متنوع تولید می شوند.

مهم ترین كارخانجات تولید تترون بیمارستانی كه با كیفیت ترین پارچه تترون را در اختیار نمایندگی های پخش عمده پارچه قرار میدهد و بیشترین فروش را در بین كارخانجات دارد در اصفهان می باشد و شما میتوانید این پارچه را با ارزان ترین قیمت از عمده فروشی های شهر اصفهان تهیه كنید.

كارخانه اصفهان بافت دارای با كیفیت ترین پارچه تترون بیمارستان می باشد كه با ارتباط با نمایندگی های رسمی این پارچه می توانید علاوه بر تصمین كیفیت و گارانتی خرید خود به صرفه ترین خرید را از نظر اقتصادی انجام دهید.

به منظور انجام یک خرید با صرفه اقتصادی، بالاترین كیفیت، آسان ترین دسترسی و سریع ترین ارسال و همچنین انجام یک خرید تضمین شده می توانید از راهنمایی های مشاورین ما به صورت حضوری و غیر حضوری استفاده كنید.