کانال پارچه بیمارستانیورود

قالب وردپرس درنا توس
خانه / پارچه بیمارستانی / تترون / قیمت پارچه تترون سفید عرض سه متر

قیمت پارچه تترون سفید عرض سه متر

نرخ روز بهترین پارچه تترون سفید در این سایت به مشتری ها عرضه می شود. لیست قیمت انواع پارچه تترون سفید عرض سه متر برای خرید های اینترنتی و حضوری بسیار کمک کننده می باشد.
کارخانه نساجی اصفهان بافت تولید کننده انواع پارچه تترون بیمارستانی در رنگ های مختلف به خصوص رنگ هاى آبى، صورتى، سفید و شیرى است.

پارچه تترون سفید
پارچه تترون سفید

قیمت ملحفه تترون برای بیمارستان بسیار مهم است و باید با بودجه تامین شده این مراکز درمانی تناسب داشته باشد.  پارچه ملافه تترون سفید از منسوجات اصلی انواع پارچه های بیمارستانی به شمار می رود.
تولیدی البسه بیمارستانی توجه داشته باشند که برای شرکت کردن در مناقصات بیمارستان ها باید از قیمت روز انواع پارچه تترون بیمارستانی ساده و طرح دار در عرض های ١٥٠ سانتى متر و عرض ٣ متر اطلاع داشته باشند.

استعلام قیمت از مرکز فروش کارخانه نساجی اصفهان بافت و یا نمایندگی های این شرکت می تواند به شما ذهنیت بهتری بدهد تا بتوانید نرخ تمام شده لباس بیمار یا ملحفه را دقیق تر حساب کنید.
پارچه تترون اصفهان برای تمامی مشتری های خرده و عمده پارچه نام آشنا هست. امکان خرید اینترنتی پارچه تترون به صورت عمده می تواند در وقت و هزینه مشتری ها به خصوص تولیدی ها کمک کننده باشد.

برای مشاهده نمونه جنس می توانید از مسئولان فروش شرکت درخواست کنید تا نمونه و کالیته به شهر شما ارسال شود.

فروش پارچه تترون سفید:

در خرید ابتدا باید بدانید که بهترین پارچه تترون سفید چه مشخصاتی دارد؟

قیمت عمده پارچه تترون سفید در بازار به احتمال زیاد نرخ دست اول نیست. برای متصل شدن به تولید کنندگان اصلی پارچه تترون باید به دفتر کارخانجات نساجی یا نمایندگی های فروش پارچه تترون ارتباط داشته باشید. راه دیگر پیدا کردن کارخانه های نساجی در فضای مجازی است که این راه ساده تر و سریع تر می باشد.

عمده فروشی های پارچه تترون همه می دانند که تترون سفید از مصرف زیادی برخوردار است و تمرکز زیادی بر روی این رنگ می گذارند.
تولید پارچه تترون رنگی به خصوص رنگ سفید توسط صنایع نساجی اصفهان بافت با بهترین جنس و کیفیت رنگ بالا صورت می گیرد که برای خرید های طاقه ای و عدلی به مشتریان سراسر کشور عرضه می شود.

پارچه تترون سفید
پارچه تترون سفید

خرید پارچه تترون سفید عرض سه متر:

شاید برایتان سوال باشد که چرا اکثر تولیدی ها ترجیح می دهند که از تترون با عرض ٣ متر یا ٣٠٠ سانتی متر استفاده کنند.

خصوصیات انواع پارچه تترون عرض سه متر چیست؟

رول بودن طاقه، راحتی در برش، کاهش دور ریز پارچه و استفاده بهینه تر از کل پارچه و الگو زنی سریع تر از دلایل اصلی استفاده از پارچه تترون با عرض سه متر است. این ویژگی ها باعث برتری تترون عرض سه متر از پارچه تترون با عرض یک متر و نیم است.

پارچه تترون سفید به خاطر قیمت ارزان و رنگ سفیدی که دارد برای انواع ملحفه، روپوش پزشکی، لباس پرستار و البسه بیمار زنانه و مردانه مصرف ویژه ای در منسوجات بیمارستانی دارد.

پارچه بیمارستانی
پارچه بیمارستانی

 

رنگ های دیگر پارچه تترون سه متر عرض:

شرکت نساجی اصفهان بافت تامین کننده پارچه تترون سه متر عرض در بیش از ٣٠ رنگبندی است که البته رنگ های سفید، شیری، ابی و صورتی از قیمت ارزان تری برخوردار هستند. کاتالوگ رنگبندی پارچه تترون این کارخانه با عرض ١٥٠ سانتی متر نیز ٧٠ رنگ را شامل می شود.

پارچه تترون بیمارستانی
پارچه تترون بیمارستانی

پارچه های بیمارستانی نیز بیشتر در چهار رنگ ذکر شده هستند و اکثر بیمارستان ها و درمانگاه ها از این چهار رنگ برای لباس بیمار، ملافه و البسه یونیفرم پرسنل خود استفاده می کنند. لباس بیمار زنانه بیشتر با رنگ صورتی و لباس بیمار مردانه در اکثر بیمارستان ها از پارچه تترون آبى رنگ است.

پارچه تترون بیمارستانی
پارچه تترون بیمارستانی

کیفیت و قیمت پارچه تترون تولید کارخانه اصفهان بافت را با دیگر برند ها مقایسه کنید و بهترین انتخاب را برای خرید ارزان به خصوص در خرید عمده داشته باشید. استفاده از بهترین پارچه تترون سفید می تواند باعث کسب اعتبار دوخت شما شود که امکان خرید حضوری و اینترنتی برای مشتری ها فراهم شده است.

راه های ارتباطی با اصفهان بافت

راه های ارتباطی با اصفهان بافت

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

پست الکترونیک: parchebimarestani@gmail.com

کانال تلگرام: parchebimarestani@

مطلب پیشنهادی

پارچه تترون بیمارستانی ارزان

فروش پارچه تترون بیمارستانی ارزان قیمت

پارچه تترون بیمارستانی ارزان قیمت کدان است و نحوه خرید عمده چگونه است؟  داشتن یک …