کانال پارچه بیمارستانیورود

قالب وردپرس درنا توس
خانه / پارچه بیمارستانی / مراکز فروش پارچه های تترون بیمارستانی

مراکز فروش پارچه های تترون بیمارستانی

پارچه های تترون بیمارستانی چیست؟ لیست قیمت انواع پارچه های تترون بیمارستان را از چه مرجعی باید استعلام کرد؟ بهترین محل خرید پارچه های تترون بیمارستانى و آدرس مراکز فروش بازار شهر هاى محتلف کجاست؟ از اسامی کارخانجات تولید کنننده نساجی پارچه تترون اصفهان و تهران اطلاع دارید؟ بهترین پارچه مناسب دوخت لباس بیمار، البسه بیمارستانی و روپوش پزشکی چیست؟

طرح این سوالات می تواند یک ذهنیت کلی به شما از مطلب مورد نظر دهد. سالانه خرید و فروش پارچه های تترون مورد مصرف بیمارستان ها سهم زیادی از بازار پارچه و نساجی را به خود اختصاص می دهد. اصلی ترین خریداران این نوع پارچه، تولیدی های لباس بیمار و البسه بیمارستانی و خود بیمارستان های بزرگ و کوچک هستند.

اولین سوال برای خرید عمده این است که پارچه تترون بیمارستان متری چنده؟ متراژ هر طاقه پارچه تترون چند متر است؟

قیمت فروش انواع پارچه های تترون بیمارستانی در بازار هر شهری متقاوت است. مشتری ها به خصوص تولیدی های لباس بیمارستانی برای پیروزی در مناقصات بیمارستان ها و مراکز درمانی به دنبال ارزان ترین پارچه تترون بیمارستانی با کیفیت بالا هستند.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی:

اطلاعات کامل درباره پارچه تترون را می توانید از طریق این مطلب جویا شوید.

به دنبال پارچه تترون ارزان برای لباس بیمار هستید؟

به غیر از انصاف فروشنده ها چه عوامل اصلی تعیین کننده قیمت نهایی در مراکز بازار فروش پارچه تترون می باشد؟

قیمت پارچه های تترون بیمارستانی ارتباطی مستقیم با گرماژ یا همان وزن پارچه دارد. در خرید طاقه ای و یا عمده خود باید به وزن پارچه توجه کافی و وافی داشته باشید.
از دیگر عوامل اختلاف نرخ پارچه تترون بیمارستان ها کیفیت رنگ می باشد.
لیست کامل از قیمت انواع پارچه تترون بیمارستانی می تواند کمک ویژه ای به شما در امر خرید و فروش کند.

متراژ هر طاقه پارچه تترون بیمارستانی :

هر توپ پارچه تترون چند متر است؟ پارچه های تترون بیمارستانی با توجه به عرض خود در متراژ های مختلف طاقه پیچی می شوند اما اصلی ترین عدد ها در طول طاقه عدد های ٤٠ و ٥٠ و ١٠٠ متر است.
در اغلب موارد هر طاقه پارچه تترون در اکثر موارد ٤٠ متر است ولی متراژ ٥٠ و ١٠٠ متر نیز برای پارچه تترون عرض ١٥٠ سانت عدد روتین بازار و مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی است.

هر عدل پارچه تترون چند متر است؟

عدل های پارچه های تترون بیمارستانی با عرض سه متر ٢٤٠ متر و در عرض یک متر و نیم ٣٠٠ یا ٥٠٠ متر می باشد.
خرید عدلی پارچه تترون می تواند با تخفیف بهتری برای مشتری همراه باشد تا بتواند با قیمت مناسب تری خرید خود را انجام دهد.
از دیگر مزایای خرید عدلی پارچه، سهولت در انتقال بار و مباحث باربری است که پارچه ها با کیفیت بسته بندی بهتر از مراکز فروش پارچه بیمارستانی به دست مشتری برسد.

پارچه تترون آبی بیمارستانی:

انواع پارچه تترون تولید کارخانه اصفهان بافت در رنگ آبی از محصولات پر فروش این شرکت است.
پارچه تترون بیمارستانی با رنگ آبی از پر فروش ترین بارچه های منسوجات بیمارستانی و بهداشتی می باشد. طیف رنگ آبی این شرکت از آبی اسمانی، آبی شالی، آبی فیروزه ای و آبی کاربنی تا رنگ های هم خانواده تولید و تکمیل می شود.

پارچه تترون بیمارستانی
پارچه تترون بیمارستانی

چه پارچه ای با چه رنگی برای لباس بیمار آقایان مناسب است؟

برای لباس مردانه بهترین انتخاب پارچه تترون با رنگ آبی آسمانی می باشد که اکثر بیمارستان ها و درمانگاه ها نیز همین روال را پیش گرفته اند.

پارچه تترون صورتی بیمارستانی:

قیمت فروش پارچه تترون آبی و صورتی با هم برابر است البته اگر وزن پارچه یکسان باشد.
صورتی روشن و صورتی کثیف از اصلی ترین طیف رنگ پارچه تترون بیمارستانی با رنگ صورتی است که توسط کارخانجات نساجی اصفهان بافت با بهترین نخ و کیفیت رنگ بالا تولید می شود.

برای دوخت لباس بیمار خانم ها نیز بهترین انتخاب پارچه تترون صورتی رنگ است. لباس بیمار زنانه از پر مصرف ترین البسه بیمارستانی به شمار می رود.

پارچه تترون بیمارستانی
پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون سفید بیمارستانی:

مشخصات قیمت بهترین پارچه تترون سفید چیست؟

برای روپوش پزشکی و روپوش پرستاری و ملحفه روتختی بیمارستان ها ابتدا به استفاده از بهترین پارچه تترون سفید فکر کنید.

ولی قیمت پارچه تترون سفید در بازار متری چنده؟

پارچه تترون سفید برای مصارف بیمارستانی اکثرا در عرض های ١٥٠ سانتی متر و عرض سه متر استفاده می شود.
پارچه ملافه تترون با رنگ سفید از پر مصرف ترین پارچه های ملحفه بیمارستانی به شمار می رود که می تواند ساده و یا طرح دار باشد. برای اطلاع از قیمت خرید عمده پارچه تترون سفید می توانید با مشاورین تماس بگیرید.

پارچه تترون بیمارستانی
پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون شیری رنگ بیمارستانی:

پارچه تترون با رنگ شیری با نباتی نیز مورد علاقه بعضی از مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشد. قیمت فروش پارچه تترون شیری رنگ با نرخ عرضه پارچه تترون سفید یکسان است.
در فروشگاه های اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی می توانید رنگ شیری را مشاهده کنید و میزان اختلاف آن با رنگ سفید را مقایسه فرمایید.

پارچه تترون یاسی بیمارستانی:

انواع پارچه تترون بیمارستانی با رنگ های یاسی و لیمویی از رنگ های محبوب بیمارستان های خصوصی است.
مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی معمولا این دو رنگ را با قیمت بالاتری نسبت به پارچه تترون آبی و صورتی می فروشند.

پارچه تترون سبز بیمارستانی:

پارچه های تترون با رنگ سبز مغز پسته ای و رنگ سبز سیر که به سبز بیمارستانی شهرت دارد برای لباس پرسنل به خصوص بخش اتاق عمل و جراحی بسیار کاربرد دارند.
البته برای لباس بیمار از پارچه تترون رنگ سبز مغز پسته ای نیز به وفور بهره می برند.

پارچه تترون بیمارستانی
پارچه تترون بیمارستانی

کاتالوگ رنگبندی پارچه های تترون بیمارستانی محدود به رنگ های ذکر شده نیست. کالیته پارچه تترون بیمارستانی اصفهان بافت بیش از ٧٠ رنگ را شامل می شود که در اینجا فقط به رنگبندی پر مصرف در منسوجات بیمارستان ها اشاه شد.

پارچه تترون بیمارستانی
پارچه تترون بیمارستانی
پارچه تترون بیمارستانی
پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون طرح دار بیمارستانی:

پارچه تترون طرح دار چیست؟ پارچه تترون می تواند انواع طرح را در بافت خود بگنجاند. از اصلی ترین طرح های پارچه تترون مدل چهارخانه و راه راه است.

پارچه تترون طرح دار
پارچه تترون طرح دار

پارچه تترون چهارخانه بیمارستانی:

پارچه تترون چهارخانه که به زبان عمام به تترون چهارخونه نیز شهرت دارد برای لباس بیمار و استفاده برای خرجکار پوشاک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سایز چهار خانه ها می تواند مختلف باشد ولی پارچه چهارخانه ریز طرفداران بیشتری بین بیمارستان ها دارند.

پارچه تترون راه راه بیمارستانی:

مدل راه راه برای پارچه تترون طرحدار از پر فروش های پارچه تترون است. قیمت پارچه تترون راه راه با نرخ خرید پارچه چهارخانه به شرط وزن و جنس یکسان، برابر است.
پارچه تترون با طرح راه راه ریز بیشتر برای دوخت البسه بیمارستانی استفاده می شود.

پارچه تترون چهارخانه
پارچه تترون چهارخانه

پارچه تترون عروسکی بیمارستانی:

نرخ فروش پارچه تترون عروسکی با پارچه تترون ساده چه تفاوتی دارد؟

برای لباس بیمار اطفال بهتر است از طرح های عروسکی و کارتونی استفاده شود. پارچه تترون چاپی با طرح های شاد و کودکانه می تواند بهترین انتخاب برای خرید عمده تولیدی های پوشاک بیمارستانی باشد.
انواع طرح های عروسکی را می توانید در کانال تلگرام کارخانه نساجی اصفهان بافت مشاهده کنید.
پارچه تترون عروسکی معمولا در عرض ١٥٠ سانتی متری تولید می شود که برای ملحفه و روتختی نوزاد نیز مناسب است.
برای دوخت لباس بیمار نوزاد و خردسالان به غیر از پارچه تترون عروسکی می توانید از پارچه تترون چاپی در انواع طرح های فانتزی از جمله ستاره، خال دار، اشکال هندسی و غیره استفاده کنید.

پارچه تترون عروسکی
پارچه تترون عروسکی
پارچه تترون عروسکی
پارچه تترون عروسکی

پارچه ملحفه تترون بیمارستانی:

برای ملحفه بیمارستان ها بهترین مورد پارچه تترون بیمارستانی است. پارچه تترون ملحفه ای معمولا وزن بیشتری دارد و دارای تراکم بافت بیشتری است. برای خرید مستقیم با قیمت پایین می توانید از پارچه تترون سفید به خصوص در عرض سه متر بهره ببرید.

پارچه تترون بیمارستانی عرض ١٥٠ سانت:

قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی عرض یک متر و نیم نسبت به پارچه های تترون برای لباس پایین تر است.
طاقه های پارچه تترون کارخانجات نساجی اصفهان بافت در عرض ١٥٠ سانتی متر به صورت رول و با متراژ ١٠٠ متری است. طاقه های رول ترجیح اکثر برشکار ها، دوزنده ها و تولید کننده گان لباس های بیمارستانی است.

پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر:

برای راحتی در برش و سرعت در تولید لباس بیمار و البسه بیمارستانی بهتر است پارچه تترون بیمارستانی با عرض ٣ متر با قیمت مناسب خرید کنید. نمایندگی های فروش اصفان بافت پارچه تترون سه متر عرض را معمولا به صورت عدل های ٢٤٠ متری به بازار و تولیدی های پوشاک عرضه می کنند.

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی:

مشتری می تواند به صورت حضوری به دفتر مارخانه ها از جمله مارخانه نساجی اصفهان بافت مراجعه مند و سفارش دهد. راه سریع تر، آسان تر و با دغدغه کمتر این است که از طریق تلفنی با مدیران فروش کارخانه نساجی اصفهان بافت ارتباط گرفته و خرید خود را انجام دهد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی اصفهان:

فروش پارچه تترون بیمارستانی بافت اصفهان در تمامی شهر های ایران انجام می گیرد و مشتری ها از تمامی شهر ها و حتی روستا ها و جزیره ها می توانند به صورت مستقیم از نمایندگی های معتبر و یا خود کارخانه خرید کنند. سفارشات در کمتر از ٢٤ ساعت بارگیری و آماده ارسال می شوند.

پارچه تترون بیمارستانی ارزان:

ارزان ترین پارچه تترون بیمارستانی می تواند دو علت داشته باشد. دلیل اول این است که کیفیت خوبی ندارد دلیل دوم هم می تواند این باشد که مشتری با قیمت دست اول خرید خود را انجام داده است.

عمده فروشی پارچه تترون بیمارستانی:

عمده فروشان پارچه های تترون بیمارستانی در بازار شهر های کوچک و بزرگ زیاد هستند. در خرید های خود چه به صورت مستقیم از کارخانه ها و چه به صورت عیر مستقیم از واسطه ها حتما به این دو نکته توجه داشته باشد که اول پارچه تترون زیاد نازک نباشد و دوم این که در شستشو رنگ ثابتی داشته باشد.

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی:

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی صنایع نساجی اصفهان بافت به صورت مستقیم اقدام به فروش عمده و طاقه ای به سراسر بازار های کشور کرده است و از لحاظ کیفیت جنس و از نظر قیمت در خرید به مشتری تضمین می دهد.

برای خرید ارزان قیمت انواع پارچه های تترون بیمارستانی، پارچه اسپان باند، پارچه کجراه و … می توانید از طریق مراکز نمایندگی فروش شرکت و یا از طریق مدیران فروش از طریق شماره های همراه زیر اقدام کنید.

راه های ارتباطی با اصفهان بافت

راه های ارتباطی با اصفهان بافت

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

پست الکترونیک: parchebimarestani@gmail.com

کانال تلگرام: parchebimarestani@

مطلب پیشنهادی

پارچه یکبار مصرف

دلایل استفاده از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟

انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، پرمصرف ترین و متداول ترین منسوجاتی هستند که از نظر بهداشتی …