کانال پارچه بیمارستانیورود

قالب وردپرس درنا توس
خانه / پارچه بیمارستانی / کارخانه نساجی انواع پارچه های بیمارستانی اصفهان بافت

کارخانه نساجی انواع پارچه های بیمارستانی اصفهان بافت

انواع پارچه های بیمارستانی مانند پارچه تترون، پارچه ترگال، پارچه کجراه، پارچه های اسپان باند و انواع پارچه های فلامنت و فلامنت پنبه، تولیدات کارخانه های نساجی شهر اصفهان می باشد.
در تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی مدل های مختلف پارچه های بیمارستانی به کاربرده می شود که در بخش و حوزه های بیمارستان مصرف مختلفی دارد. انواع پارچه های بیمارستانی توسط کارخانه های نساجی مختلف تولید می گردد که کیفیت نخ و رنگرزی آنان یکسان نمی باشد.

کاربرد انواع پارچه های بیمارستانی :

پارچه های بیمارستانی متناسب با هر بخش بیمارستان باید انتخاب گردد و به طبع هرکدام باید خصوصیات منحصر به فرد خود را داشته باشد.
برای مثال از انواع پارچه های تترون جهت دوخت لباس های بیمار استفاده می گردد و اگر بیمارستان قصد استفاده از لباس های یکبار مصرف را داشته باشد از پارچه های اسپان باند بهره می گیرد.

انواع پارچه های بیمارستانی
انواع پارچه های بیمارستانی

اما برای لباس های اتاق عمل از چه پارچه ای استفاده می شود؟

برای دوخت بهترین لباس های اتاق عمل، روپوش های پزشکی و پرستاری از پارچه های کجراه و ترگال در رنگ های مختلف استفاده می شود. خصوصیت ضد آب ژاول بودن پارچه نیز در بخش های جراحی و اتاق عمل بسیار مهم است که روپوش ها بعد از استفاده با مواد شوینده قوی و وایتکس شستشو می گردد.

انواع پارچه های بیمارستانی
انواع پارچه های بیمارستانی

انواع پارچه طرحدار بیمارستانی:

معمولا پارچه های تترون و فلامنت را بصورت طرحدار و چاپی برای بخش های بخصوص مراکز بهداشتی و درمانی استفاده می کنند. برای مثال برای دوخت لباس های بیمار کودکان و‌ نوزادان از تترون های با چاپ عروسکی و‌ کارتنی بصورت انبوه به کاربرده می شود.

کارخانه نساجی انواع پارچه های بیمارستانی اصفهان بافت :

نساجی اصفهان بافت انواع پارچه های مورد استفاده مراکز درمانی را جهت دوخت لباس های بیمار، روپوش های پزشکی و‌ پرستاری، لباس های یکبار مصرف را تولید می نماید.

خرید عمده انواع پارچه بیمارستانی:

برای خرید عمده و بهترین پارچه بیمارستانی باید با کارخانه همراه شوید و با آشنایی از نحوه تولید و مشخصات پارچه، خرید انبوه خود را انجام دهید. توجه داشته باشید قیمت خرید انواع پارچه از کارخانه بسیار ارزان تر می باشد و با چنین شرایطی قدرت خرید تولیدی های پوشاک و مراکز درمانی افزایش می یابد.

راه های ارتباطی با اصفهان بافت

راه های ارتباطی با اصفهان بافت

شماره موبایل:

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۴۰ 

۰۹۱۳۸۰۰۸۶۲۰

پست الکترونیک: parchebimarestani@gmail.com

کانال تلگرام: parchebimarestani@

مطلب پیشنهادی

پارچه یکبار مصرف

دلایل استفاده از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟

انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، پرمصرف ترین و متداول ترین منسوجاتی هستند که از نظر بهداشتی …